Tak for din ordre

Det du kan forvente nu er:

Hvis du har ordret et tilbud

– Vi tager kontakt til dig snarest muligt og aftaler hvornår vi leverer det tilbudte, hvis vi  da ikke allerede har det på plads.

– Vi går igang med at bestille varer med leveringstid, hjem nu så de er klar.

– Vi booker eventuelle underentreprenører så alle ved hvor og hvornår der skal leveres.

– Vi går igang med eventuelle tegninger

– Vi glæder os til at leverer til jer 😉

 

Hvad kan du gøre nu?

Udover at du kan forvente at vi nu har bolden og er proaktive i forhold til leveringen så er der nedenfor lidt råd, som du eventuelt kan gøre brug af:

– Tjek lige en sidste gang hvad vi eventuelt ikke har med i vores tilbud. Det er så ærgeligt med uforudsette udgifter. Da vi formentlig ikke er gået igang endnu så vil vi gerne give dig chancen for at få det hele med.

Under afsnittet “Særlige bemærkninger” i tilbuddet kan du læse hvad vi ikke har indeholdt i prisen. Står der eksempelvis at vi ikke har El arbejder med, så er det som udgangspunkt noget vi forventer at du/i sørger for. 

Er du i tvivl om noget i den forbindelse så står vi selvfølgelig til rådighed.

Andre ting du måske kan overveje :

– Skal der adviseres lejere eller kollegaer ?

– Er der adgang, nøgler, koder der skal styr på ?

– Har du husket at oplyse os jeres rekvisitions nr., EAN nr. eller faktura e-mail?

Vi glæder os til at hjælpe...

Skulle vi mod forventning ikke leve op til dine forventninger i vores service, kvalitet eller kommunikation, så tøv ikke med at kontakte os, vi vil meget gerne have konstruktiv kritik. Det bliver vi kun bedre af.

Vi vil selvfølgelig også gerne vide hvis vi gør det bedre end forventet, det vokser vi af!. 

Hvis vi udsender et spørgeskema efter udført arbejde, håber vi at du vil bruge lidt tid på at udfylde det. På forhånd tak!.